Institutionen der Universität Bayreuth
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Arnold, Lisa-Marie:
Behavioral Insights for the Common Good : Consumer Decision-Making and (Unintended) Effects of Behavioral Interventions in the Context of Behavioral Public Policy and Social Marketing.
Bayreuth
,
2024
. - XIV, 98 S.
(
Dissertation,
2024
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Föhr, Jonas:
A Consumer Behavior and Service Marketing Perspective on Smart Technology : Understanding smart consumption experiences, their contexts, consumer trust, and smart service encounters.
Bayreuth
,
2022
. - VI, 213 S.
(
Dissertation,
2022
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Winter, Andreas:
Der Higher Purpose als Konzeptualisierung eines Stakeholder Values Based Managements unter besonderer Berücksichtigung normativer Erwartungen.
2022
. - IV, 154 S.
(
Dissertation,
2022
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Diekmann, Larissa ; Germelmann, Claas Christian:
Leftover Consumption as a Means of Food Waste Reduction in Public Space? : Qualitative Insights from Online Discussions.
In: Sustainability.
Bd. 13
(2021)
Heft 24
.
- No. 13564.
ISSN 2071-1050
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.3390/su132413564
Mann, David ; Helten, Jessica ; Hoffmann, Sascha W. ; von Sommoggy, Julia ; Rüter, Jana ; Loss, Julika ; Germelmann, Claas Christian ; Tittlbach, Susanne:
Bewegungsfördernde Bibliotheksarbeitsplätze an Hochschulen : Eine Studie zu Wirkung und Akzeptanz bei Studierenden.
In: Prävention und Gesundheitsförderung.
(2020)
.
ISSN 1861-6755
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11553-020-00806-9
Wawrzinek, David:
Value Configuration in Higher Education : Theoretical Development and Empirical Case Study.
Bayreuth
,
2019
. - 132 S.
(
Dissertation,
2019
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Held, Johanna:
Täuschung von Konsumenten durch Marketingkommunikation :
Empirische Beiträge zu Konsumentenreaktionen und Marketingempfehlungen unter besonderer Berücksichtigung der kategoriespezifischen Literacy von Konsumenten.
Bayreuth
,
2019
. - XXIII, 234 S.
(
Dissertation,
2018
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Stieler, Maximilian:
Emotions and social interaction through the lens of service-dominant logic.
Bayreuth
,
2018
. - I, 112 S.
(
Dissertation,
2017
, Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)
Kaiser, Matthias ; Stieler, Maximilian:
Emotions in negotiations : implications from pharma key account management activities towards German Statutory Health Insurances.
2016
Veranstaltung: EuHEA Conference
, 13.-16. Juli 2016
, Hamburg.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Poster
)
Buck, Christoph ; Germelmann, Claas Christian ; Eymann, Torsten:
Werte und Motive als Treiber der Smartphone-Nutzungsaktivitäten - Eine empirische Studie.
Hrsg.: Eymann, Torsten
Bayreuth
,
2014
.
- (Bayreuther Arbeitspapiere zur Wirtschaftsinformatik
; 59
)