Titlebar
Publications listed by divisions  

Institutions of the University of Bayreuth
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten - Univ.-Prof. Dr. Claas Christian Germelmann

One level up ...
Export as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Year | Person | Item Type | No Grouping
Jump to: 2019 | 2018 | 2014
Number of items at this level: 3.

2019

Held, Johanna:
Täuschung von Konsumenten durch Marketingkommunikation : Empirische Beiträge zu Konsumentenreaktionen und Marketingempfehlungen unter besonderer Berücksichtigung der kategoriespezifischen Literacy von Konsumenten.
Bayreuth , 2019 . - XXIII, 234 P.
( Doctoral thesis, 2018 , University of Bayreuth, Faculty of Law, Business and Economics)
DOI: https://doi.org/10.15495/EPub_UBT_00004287

2018

Stieler, Maximilian:
Emotions and social interaction through the lens of service-dominant logic.
Bayreuth , 2018 . - I, 112 P.
( Doctoral thesis, 2017 , University of Bayreuth, Faculty of Law, Business and Economics)

2014

Buck, Christoph ; Germelmann, Claas Christian ; Eymann, Torsten:
Werte und Motive als Treiber der Smartphone-Nutzungsaktivitäten - Eine empirische Studie.
ed.: Eymann, Torsten
Bayreuth , 2014 . - (Bayreuther Arbeitspapiere zur Wirtschaftsinformatik ; 59 )

This list was generated on Tue Jul 16 01:12:24 2019 CEST.
[Top of page]