Gruppieren nach: 
Jahr | 
Person | 
Keine GruppierungAnzahl der Einträge: 2.
  Sotiriou, Sofoklis A. ; Bogner, Franz X.:
A 2200-year old inquiry-based, hands-on experiment in today’s science classrooms.
  
    
    In: World Journal of Education.
      
      Bd. 5
      
      (2015)
       Heft  2
    .
     - S. 52-62.
    
    
ISSN 1925-0754
     
     DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.5430/wje.v5n2p52
  
  Meissner, Barbara ; Bogner, Franz X.:
Towards Cognitive Load Theory as Guideline for Instructional Design in Science Education.
  
    
    In: World Journal of Education.
      
      Bd. 3
      
      (2013)
       Heft  2
    .
     - S. 24-37.
    
    
ISSN 1925-0754
     
     DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.5430/wje.v3n2p24