Zeitschrift: Research in Science Education

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person | Keine Gruppierung
Springe zu: 2025 | 2022
Anzahl der Einträge: 2.

2025

Fleissner-Martin, Juliane ; Paul, Jürgen ; Bogner, Franz X.:
Creativity as Key Trigger to Cognitive Achievement : Effects of Digital and Analog Learning Interventions.
In: Research in Science Education. Bd. 55 (2025) . - S. 669-686.
ISSN 1573-1898
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11165-024-10211-3

2022

Roth, Tamara ; Conradty, Catherine ; Bogner, Franz X.:
Testing Creativity and Personality to Explore Creative Potentials in the Science Classroom.
In: Research in Science Education. Bd. 52 (2022) . - S. 1293-1312.
ISSN 1573-1898
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11165-021-10005-x

Diese Liste wurde am Wed Jun 4 01:30:46 2025 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]