|  Institutionen der Universität Bayreuth | 
|  | Eine Ebene nach oben ... | 
  Wincierz, Mary Mulenga:
A Grounded Theory of Experiencing and Perceiving Youth Mentoring as a Process of "Mixed Emotions".
  
    
    In: New Trends in Qualitative Research.
      
      Bd. 20
      
      (3 Dezember 2024)
       Heft  4
    .
    
    
    
ISSN 2184-7770
     
     DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.36367/ntqr.20.4.2024.e992
  
  Amutuhaire, Tibelius:
Internationalization and Student Mobility : Exploring the Mobility of Higher Education Students in East Africa.
  
    
     Bayreuth
    
    
    
    , 
     2024
    . - XV, 403 S.
    
    
    
     
    
    
    (
     
     Dissertation, 
     
     2024
     , Universität Bayreuth, Bayreuth International Graduate School of African Studies - BIGSAS)
    
     
     
  
  Modrow, Kirsten:
Das Ringen um Gegenseitigkeit und Autonomie in Beziehungen zu Professionellen Sozialer Arbeit in der ambulanten Sozialpsychiatrie.
  
    
     Bayreuth
    
    
    
    , 
     2024
    . - 277 S.
    
    
    
     
    
    
    (
     
     Dissertation, 
     
     2024
     , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)
    
     
     
  
  Vollmer, Maria Theresa:
Educational Concepts on the Move : the Example of PISA in India; a Network Theoretical Perspective.
  
    
     Bayreuth
    
     : 
    EPub Bayreuth
    , 
     2023
    . - 362 S.
    
    
    
     
    
    
    (
     
     Dissertation, 
     
     2022
     , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)
    
     
     
  
  Clemens, Iris:
The emergence of innovations through the encounter of knowledges in "the local" : How fresh action emerges in networks.
  
    
    In: International Journal of Training and Development.
      
      Bd. 25
      
      (Dezember 2021)
       Heft  4
    .
     - S. 402-413.
    
    
ISSN 1468-2419
     
     DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1111/ijtd.12241
  
  Biswas, Tanu:
Little Things Matter Much : Childist ideas for a pedagogy of philosophy in an overheated world.
  
    
     Munich
    
     : 
    Büro Himmelgrün
    , 
     2020
    . - 205 S.
    
    
    
     
    
ISBN 978-3-947186-13-6
    
    (
     
     Dissertation, 
     
     2019
     , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)