Veröffentlichungen "Conradty, Cathérine"
Anzahl der Einträge: 7. Artikel in einer Zeitschrift
Conradty, Cathérine ; Bogner, Franz X.:
Education for Sustainable Development : How Seminar Design and Time Structure of Teacher Professional Development Affect Students' Motivation and Creativity. In: Education Sciences. Bd. 12 (2022) Heft 5 . - No. 296. ISSN 2227-7102 DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.3390/educsci12050296
Conradty, Cathérine ; Bogner, Franz X.:
Measuring Students' School Motivation. In: Education Sciences. Bd. 12 (2022) Heft 6 . - No. 378. ISSN 2227-7102 DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.3390/educsci12060378
Roth, Tamara ; Conradty, Cathérine ; Bogner, Franz X.:
Testing Creativity and Personality to Explore Creative Potentials in the Science Classroom. In: Research in Science Education. (28 Mai 2021) . ISSN 1573-1898 DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11165-021-10005-x
Conradty, Cathérine ; Sotiriou, Sofoklis A. ; Bogner, Franz X.:
How Creativity in STEAM Modules Intervenes with Self-Efficacy and Motivation. In: Education Sciences. Bd. 10 (2020) Heft 3 . - No. 70. ISSN 2227-7102 DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.3390/educsci10030070
Conradty, Cathérine ; Bogner, Franz X.:
Hypertext or Textbook : Effects on Motivation and Gain in Knowledge. In: Education Sciences. Bd. 6 (2016) Heft 3 . - No. 29. ISSN 2227-7102 DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.3390/educsci6030029 Dissertation
Conradty, Cathérine:
Multimedial unterstütztes Lernen: Intrinsische Motivation & kognitiver Lernerfolg. Bayreuth , 2011 ( Dissertation, 2011 , Universität Bayreuth, Fakultät für Biologie, Chemie und Geowissenschaften) Projektbericht, Forschungsbericht, Gutachten
Beranovsky, Fabian ; Conradty, Cathérine ; Noack, Max-Emanuel ; Warnecke, Robert ; Baierl, Tessa-Marie ; Schneiderhan-Opel, Jennifer:
Abschlussbericht zu den Erhebungen der projektinternen Evaluation des Projekts „Fachliche und kulturelle Diversität in Schule und Universität – Vertiefung und Ausweitung“. Bayreuth , 2023 . - 172 S. |