Springe zu:
B |
F |
R |
SAnzahl der Einträge: 5.
B
Baier, Daniel ; Stöcker, Björn:
Profit uplift modeling for direct marketing campaigns : approaches and applications for online shops.
In: Journal of Business Economics = Zeitschrift für Betriebswirtschaft.
Bd. 92
(2022)
.
- S. 645-673.
ISSN 1861-8928
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11573-021-01068-3
Bolduan, Felix ; Schedlinsky, Ivo ; Sommer, Friedrich:
The influence of compensation interdependence on risk-taking : the role of mutual monitoring.
In: Journal of Business Economics = Zeitschrift für Betriebswirtschaft.
Bd. 91
(2021)
Heft 8
.
- S. 1125-1148.
ISSN 1861-8928
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11573-021-01030-3
F
Fülbier, Rolf Uwe ; Sellhorn, Thorsten:
Understanding and improving the language of business : How accounting and corporate reporting research can better serve business and society.
In: Journal of Business Economics = Zeitschrift für Betriebswirtschaft.
Bd. 93
(2023)
Heft 6
.
- S. 1089-1124.
ISSN 1861-8928
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11573-023-01158-4
R
Rausch, Theresa Maria ; Albrecht, Tobias ; Baier, Daniel:
Beyond the beaten paths of forecasting call center arrivals : on the use of dynamic harmonic regression with predictor variables.
In: Journal of Business Economics = Zeitschrift für Betriebswirtschaft.
(17 Dezember 2021)
.
ISSN 1861-8928
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11573-021-01075-4
S
Stöcker, Björn ; Baier, Daniel ; Brand, Benedikt Martin:
New insights in online fashion retail returns from a customers’ perspective and their dynamics.
In: Journal of Business Economics = Zeitschrift für Betriebswirtschaft.
Bd. 91
(19 März 2021)
.
- S. 1149-1187.
ISSN 1861-8928
DOI der Verlagsversion: https://doi.org/10.1007/s11573-021-01032-1